måndag 9 augusti 2010

Sista veckan innan förskolan

Nu är det verkligen nedräkning inför Stock och Sten förskolan för Truls.
Ska bli mycket spännande att få in Trulle och han kommer verkligen gilla det, är jag övertygad om. Jag känner verkligen att han behöver leka mer aktivt på dagarna och hur aktiv jag än är så kommer det bli fullt ös när han och dom 7 andra 1,5 årskillarna börjar. Det blir något för fröknarna att bita i =)

Själv ska jag börja jobba den 1/9 är planen och det ska bli intressant. Kan väl inte säga att jag saknat arbetslivet så värst men kollegorna. Att företaget ännu en gång bytt skepnad och antalet kollegor på Malmökontoret ökat till det dubbla gör inte saken sämre. Känns som att börja på ett nytt jobb typ. Den stora utmaningen blir nog för mig och Cissi att pussla ihop vardagen, men kan alla andra så lär vi också lösa det.

Nu ska jag få mr T att sova!

Inga kommentarer: