torsdag 18 september 2008

Mycket har hänt...



Undrar om det är den vanligaste rubriken på mina bloggar.
Men det är ju sant.
Efter Liljan så var det vardag en vecka till. Lite löpträning och timmar vid datorn.
Har påbörjat ommålningen av minirossos hylla. Hoppas den är klar till han/hon tar studenten...

På måndagen den 15/9 så firade jag och min älskade fru 1-årsdag. Sjukt vad tiden går. Vi har fortsatt att göra massor och resa så mycket vi orkar. Det är så himla najs!
För att fira så gick vi på Siciliana och käkade lite italienskt och jag drömde om en resa dit. Det kommer...

På lördagen så skulle jag börja röja ur ett förråd på lokalen. Vid frukosten lyckas jag trycka på torktummlaren på något magiskt sätt som gör att jag får nån konstig smärta i ryggen. Det är som att högra sidan av ryggen krampar. Det sitter i fortfarande och idag är det torsdag, dock så kan jag springa utan att det gör ont. Tur för nästa helg är det dags för Lidingöloppet. Hur spännande som helst. Nu är klassikern nära men jag fattar inte att jag ska ta mig 30 km springandes runt... Den ända skillnaden mot dom andra loppen är att jag sprungit betydligt längre än vad själva loppet är, vilket inte var fallet på Vasaloppet och Vättern runt, för att inte snacka om Vansbro där jag inte simmat en meter =)

Fick en länk skickad till mig från brorsan om bra sportdryck. Se denna länken, men bilden högst upp i denna texten kanske skvallrar.


Nä nu är det dags för sömn.
Gonatt!

Inga kommentarer: