fredag 1 februari 2008


Sådärja nu var vårt nya golv på plats. halvnöjda men det är inte mycket att göra åt nu.

Nu är det fantamig fredag och veckan totalt försvann. Var tog alla dessa dagarna vägen vecka 5. Helt sjukt. Just nu sitter jag och varvar ner efter en lite märklig match med trasan. 3-3 vilket gott kunde varit en vinst till oss. Vi började ganska mesigt och jag gick bort mig rejält och då var det 1-0. Sen 2-0 Sen tog vi oss i kragen och reducerade till 2-2. I halvlek ledde dom med 3-2 men nu tog vi tag i spelet och t o m förde matchen. På en hörna som Tobbe slog bakåt mot mig drog jag till och fastställde 3-3. Jag hade även ett ribbskott som hade varit grymt snyggt om det gått in.

Junior lämnade idag MFF och igår var jag på hockey med Antonio. MIF-Leksand. Bra match där MIF drog kortaste strået. I VIP-launchen var det enormt mycket folk så det kändes inte så VIP =)

I morgon kommer PM och Sabine på middag och visar bilder från sin sydafrika resa och så ska vi passa Lisa och Jens hund, Loe.

I morgon är det också veckoavstämning på jobbet med första veckan med stegräknare. de flesta på företaget är med i utmaningen att gå 10.000.000 steg på 100 dagar. Det ska gå om vi snittar på 10.000 steg om dagen och det går ganska bra. Vi går gemensamma promenixer på lunchen och hoppar av en hållplats tidigare och lite så...

På lördag är det MFF support cup så då ska det spelas boll igen...

Gonatt bloggen

1 kommentar:

Cissi sa...

hej älskling, när du skrev detta så sov jag gott Älskar dig