lördag 15 januari 2011

Tiden går och nu är man 40 jävla år




Helt galet men nu har det hänt... Nu har man kvalat in på +40 klubben och det känns helt sjukt overkligt.
Inga tendenser på kriser eller liknande utan mest en aha-upplevelse som säger - hur 17 gick detta till???
Nåja det är väl bara att köra på som om inget har hänt och göra det som är kul och känns rätt.

På min stora dag så fick jag en resa av min älskade fru, till Dubai.
Helt fantastisk present med den lilla detaljen att Truls skulle inte med.
Inga problem var väl första tanken, men nu när det bara är en vecka kvar så börjar vi tveka. Många tankar om detta som snurrar i skallen och i morgon så tar vi beslutet. Ta med eller inte.
Det som bekymrar är, Vad tar vi oss till om det värsta tänkbara händer när vi är borta på semester. Ja ni fattar själv.

Sen förra inlägget så har Skåne drabbats av det värsta snöläget sen 1800-frös ihjäl. Vi har trotsat detta och kört och hälsat på pappa i Simrishamn och Cissi var i Kikvik på möte. Mycket spännande att köra hem en sådan natt. Halt så det räckte.


Mycket har hänt såsom Jul i Torna Hällestad, nyår i Eslöv, födelsedagsmiddag hemma med familjen som var ganska kaosigt =)
Truls har varit hemma hela jul och nyårshelgen och pratet är verkligen igång nu.
På jobbet så har vi flyttat till nya lokaler. Vilket lyft! Kanon känns det som tycker jag.
Jamboreestatusen är sådan att jag kör lite uppdateringar på webben och försöker vara lite spindel vad gäller möten och logistik kring detta. Kul men skulle kanske gärna involvera mig lite mer nu när vi bara har knappt 200 dagar kvar.

Jag vet att jag är ganska kass på uppdatering av denna bloggen men jag försöker...

Allt för nu

3 kommentarer:

Cissi - sa...

nu är det dags att uppdatera tycker jag!! :-) love you

Anonym sa...

Hej,

Jag heter Jessica är 21 år och kommer från Linköping. I juni 2010 anhölls och häktades jag på sannolika skäl misstänkt för bedrägeri och dömdes senare till fängelse i ett (1) år och två (2) månader. Jag placerades på anstalten Hinseberg och blev villkorligt frigiven den 9 april 2011. Läs gärna min blogg där jag berättar om tiden före, under och efter min dom samt vad det innebär att sitta i fängelse i Sverige.

Hälsn.

Jessica

Anonym sa...

http://tiohundraarton.blogg.se

/ Jessica