fredag 22 augusti 2008

Äntligen fredag...



Ja nu börjar helgen... dagarna rusar iväg och jag hinner inte med något känns det som... Jag fattar inte vem om kom på att veckan bara skulle innehålla 7 dagar och att dygnet är 24 timmar är ju också helt tokigt. Nåja det är som det är och livet går vidare.
Om 4 månader typ är det jul och då kommer minirosso att uppta ca 100% av uppmärksamheten och det ska bli fantastiskt kul. Många frågor har jag i skallen om hur det kommer att bli och hur vardagen kommer se ut under, ja resten av livet. Det kommer bli super!!!

Varför jag kom på att lägga till daddy dj vet jag inte men det är lite coolt att jag tycker den låter håller än.
Dagens andra musikminne var när Jose Gonzales spelade Teardrops och jag minndes Massive attack så det blev dagens andra race på youyube och spela upp för kollegorna.

Till lunch idag blev det festival älg-ren kebab och det smakade smaskens.

Oj nu hittade jag en sida men Snickeriet, 22 tjejer va. Det e najs. Sean Banan... måste dra. Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: