onsdag 16 april 2008

Ny hoj inspanad



En racer inför Vättern är inspanad. Fasen vad det kostar att köpa cykel... Men nu ingår det byxor och skor och pedaler. Jag har siktat in mig på den billigaste i Crescent-familjen som även var nersatt i pris. Det ingår dock byxor, pedaler och skor. Väl i butiken så fick jag reda på att jag kunde välja vilka skor som hels och dom kostade allt mellan 500-2000 spänn. Fattar inte hur det går ihop men det sponsras säkert av leverantörerna som vill bli av med föra årets modeller. Givetvis fanns inte den billigaste i min storlek inne så jag fick prova en annan (Bianchi) som kostade 4ggr så mycket och tjena vilken skillnad på detaljerna, men skillnaden på pengar avgör såklart.

Jag siktar på att hämta hem den på fredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Massagem, I hope you enjoy. The address is http://massagem-brasil.blogspot.com. A hug.