måndag 21 januari 2008

Nja nästan bra gick det ju!


Ja det mesta av materialet till Jiingis minnespaket ser ok ut. Jag hoppas DVDn ser bätre ut på en tv än på min MacBook... När allt väl var på plats så fick jag två blanketter som ska fyllas i ang rättigheter, upphovsrätt osv. Skitenkelt... NOT. Peters och min film har vi koll på för där har vi köpt musik men hur det funkar med radion osv håller vi på att kolla på.
Samma gäller extramaterialet för DVDn.

På jobbet är det lite halvpanik med en massa saker som ligger i pipen och måste igenom, helst samtidigt. Det blev en sen kväll.
Försökte även få igenom WSJ 2011:s första nyhetsbrev. Allt löpte väl på bra tills jag skulle logga in och ladda upp bilder och mallar. Det visar sig att någon driftig person måste ha bytt lösen på inloggningen så det blir inget utskickat ikväll heller.

Om en timme börjar Dynamo trasan spela och vi är laddade efter storvinsten förra veckan. 11-1 vann vi med och jag fick äntligen näta. 3 mål varav 2 med vänstern och ett där jag "kämpade" mg till bollen på halva plan och drog till ett skott ganska hårt på målvakten som inte orkade få ut den =)

Inför vasaloppet fortskrider förberedelserna. Jag har idag bokat upp boendet, i form av en husbil, som muzaggas polare hyr ut till betrodda =)
Ska bli spännande.

Dags att värma upp.
Ciao

3 kommentarer:

Jens sa...

Gott med husbilen. Det blir inte sa mycket traning har nere dock. Forsta veckan var jag rejalt forkyld, och pina coladan e ju gratis sa det ar inte latt att hitta tid till lopning och sant, men jag har iaf kort lite armtaning med gummibanden jag kopte.
Trist att ni forlorade senast, men det far vi val ta igen senare.
Ha det bra, det har vi.

Lisa Formare sa...

Jens sager att det inte finns plats for mig i husbilen och att jag maste vara hemma och stada. Stammer det? Jag vill antagligen inte folja med upp, men det hade varit kul att veta om jag ens har en mojlighet att bestamma sjalv. Anar att det blir for trangt va? Kram pa dig!

big O sa...

Hej på er!
Skön att höra att ni har det bra.
Husbilen är reggad för 4 personer och det var tydligen väldigt viktigt att poängtera tydligen... så om vi åker 5 och pappa polis stoppar oss så kan det bli en väldigt dyr utflykt. vi tar det när ni kommer hem.

i morgon hämtar vi loe =)